Uppdatera dibz mina köer automatiskt?

Om dina köer visas under "Aktiva köer" i fliken "Mina köer" betyder det att allt fungerar som det ska. Vi hanterar dina köplatser och genomför regelbundna inloggningar i respektive kö, så du slipper risken att förlora dina köpoäng. Du behöver alltså inte logga in regelbundet själv – det sköter vi åt dig.

Betalköer
Om du står i en betalkö behöver du betala köavgiften direkt till bostadskön för att behålla din köplats. Betalköerna skickar alltid sina fakturor separat, och betalningen går inte genom Dibz.

Inaktiva köer
Om någon kö har hamnat under "Inaktiva köer" krävs en åtgärd från din sida, eftersom vi inte har tillgång till kontot för tillfället. Klicka på den inaktiva kön för att se vilka steg som krävs. Vi meddelar dig även via e-post om vi inte har tillgång till en kö.

Har du några frågor? Kontakta oss i chatten så hjälper vi dig där!

Support

Med stöd av:

SSEBL
Kontakt
  • OptiQueue Nordics AB
  • Drottninggatan 78
  • 111 36 Stockholm
  • Org. nr. 559286–3251
  • hello@dibz.se

All rights reserved. © OptiQueue Nordics AB