Återaktivering krävs, vad innebär det?

Om din kö är markerad med "Återaktivering krävs" innebär det att vi inte längre kan logga in på ditt konto. Detta beror oftast på att lösenordet har ändrats – det är därför viktigt att du inte byter lösenord när du besöker kön, utan att du använder det lösenord vi har försett dig med. Följ instruktionerna på den specifika kösidan för att återställa kopplingen till Dibz.

Nedan är några vanliga orsaker till att denna status kan visas:

  • Ändrat lösenord eller användarnamn
    Om du har bytt lösenord eller användarnamn hos bostadskön har kopplingen till Dibz brutits.

  • Redan registrerad
    Om du redan var registrerad i bostadskön behöver du flytta kön till Dibz.

  • Systembyte hos bostadskön
    Ibland genomför bostadsköerna systembyten som kräver att du loggar in med BankID för att behålla din köplats.

  • Förmedling via tredje part
    Bostadskön kan ha flyttat sin förmedling till en tredje part, och Dibz stödjer inte längre den specifika kön.

Har du några frågor? Kontakta oss i chatten så hjälper vi dig där!

Support

Med stöd av:

SSEBL
Kontakt
  • OptiQueue Nordics AB
  • Drottninggatan 78
  • 111 36 Stockholm
  • Org. nr. 559286–3251
  • hello@dibz.se

All rights reserved. © OptiQueue Nordics AB