Jag kan inte gå med i alla köer som finns på hemsidan?

Om du inte kan gå med i alla de köer som finns på hemsidan i inloggat läge beror detta antingen på din ålder eller på om du är student eller ej.

  • Om du inte är student, kommer du ej kunna gå med i studentköer. Du kan enkelt ändra din studiestatus under Hantera Konto.

  • Om du inte möter åldersgränsen till en kö kommer du ej kunna gå med i denna kö. Däremot kan du använda schemaläggningsfunktion, då registrerar vi dig den dagen du fyller år.

Dessa villkor gäller även på underkonton till familjekonton om du till exempel administrerar bostadsköer åt dina barn.

Har du några frågor? Kontakta oss i chatten så hjälper vi dig där!

Support

Med stöd av:

SSEBL
Kontakt
  • OptiQueue Nordics AB
  • Drottninggatan 78
  • 111 36 Stockholm
  • Org. nr. 559286–3251
  • hello@dibz.se

All rights reserved. © OptiQueue Nordics AB