Varför är en kö inaktiv?

En kö kan vara inaktiv av olika skäl. Här är några vanliga orsaker och vad du kan göra för att återaktivera dem:

Redan registrerad
Om registreringen misslyckades eftersom du redan har ett konto i bostadskön behöver du logga in och byta lösenord till det lösenord som Dibz har tagit fram åt dig. Följ instruktionerna på sidan Mina sidor på den specifika kösidan, så får Dibz tillgång till ditt konto och kan hantera köuppdateringarna.

Bytt lösenord
Om du har bytt lösenord har kopplingen till Dibz gått förlorad. För att återställa kopplingen, byt tillbaka till det korrekta lösenordet och meddela oss att detta är genomfört. Följ instruktionerna på sidan Mina sidor på kösidan, så kan vi återuppta uppdateringen av din köplats.

Systembyte
Ibland genomför bostadsköerna systembyten och kräver att du återaktiverar ditt konto manuellt. Följ instruktionerna på Mina sidor på den specifika kösidan för att ge Dibz tillgång igen och återuppta uppdateringen.

Borttagen
Du kan ha blivit borttagen från kön om du inte uppfyller specifika krav för bostadskön, eller om Dibz inte längre stöder underhåll av den specifika kön.

Om du har något annat problem eller inte lyckas återaktivera dina köer, kontakta oss på hello@dibz.se.

Har du några frågor? Kontakta oss i chatten så hjälper vi dig där!

Support

Med stöd av:

SSEBL
Kontakt
  • OptiQueue Nordics AB
  • Drottninggatan 78
  • 111 36 Stockholm
  • Org. nr. 559286–3251
  • hello@dibz.se

All rights reserved. © OptiQueue Nordics AB