Kan jag återaktivera mitt avslutade konto?

Efter att du har avslutat ditt konto på Dibz finns möjligheten att återaktivera det inom ett visst antal månader. Många användare som avslutat sina konton ångrar sig och vill börja använda Dibz igen.

Återaktivering och betalning av utestående månader:
För att återaktivera ditt konto behöver du först betala för de utestående månaderna, eftersom vi fortsatt hanterar dina bostadsköer under denna period. Kostnaden beräknas utifrån antalet månader sedan kontot avslutades och vår månadsavgift.

Ångerrätt och återbetalning:
Enligt våra avtal har tjänsten ingen ångerrätt eftersom den levereras direkt. Men om du känner att du gjort ett förhastat beslut, kan vi göra ett undantag och genomföra en återbetalning. Observera att vi i så fall avslutar ditt konto, eftersom betalning för utestående månader krävs för fortsatt användning av Dibz.

Har du några frågor? Kontakta oss i chatten så hjälper vi dig där!

Support

Med stöd av:

SSEBL
Kontakt
  • OptiQueue Nordics AB
  • Drottninggatan 78
  • 111 36 Stockholm
  • Org. nr. 559286–3251
  • hello@dibz.se

All rights reserved. © OptiQueue Nordics AB