Hur fungerar betalningar på Dibz?

Våra betalningar sker automatiskt. När ditt betalat-fram-till-datum har passerat genomförs en ny betalning enligt den betalplan du valt.

Att tänka på:

  • Se till att ditt kort är giltigt och att kortuppgifterna är uppdaterade. Om ditt kort blir ogiltigt behöver du uppdatera dina kortuppgifter för att betalningen ska kunna ske automatiskt.

  • Om ditt kort blir ogiltigt, skickar vi ett e-postmeddelande för att informera dig om att betalningen misslyckats.

Betalningsdatum:
Våra betalningar genomförs vanligtvis den 25:e varje månad, vilket är anledningen till att en ny betalning inte alltid sker omedelbart efter ditt betalat-fram-till-datum. Om en betalning inte har genomförts i slutet av månaden, är du välkommen att kontakta oss.

Har du några frågor? Kontakta oss i chatten så hjälper vi dig där!

Support

Med stöd av:

SSEBL
Kontakt
  • OptiQueue Nordics AB
  • Drottninggatan 78
  • 111 36 Stockholm
  • Org. nr. 559286–3251
  • hello@dibz.se

All rights reserved. © OptiQueue Nordics AB