Vad händer om en betalning misslyckas?

Om en betalning misslyckas försöker vi automatiskt igen nästa månad, då med ett dubbelt belopp (innevarande och föregående månadsbelopp).

Notifikationer vid misslyckad betalning:

  • Du kommer att få ett e-postmeddelande vid varje misslyckat betalningsförsök.

  • Efter fyra misslyckade försök kommer kontot att stängas av, och vi skickar ett SMS för att informera om avstängningen.

Observera:
Betalningar genomförs vanligtvis den 25e varje månad. Om ingen betalning har gjorts innan månadens slut, är du välkommen att återkomma till oss. Dina ködagar förblir säkra under tiden.

Har du några frågor? Kontakta oss i chatten så hjälper vi dig där!

Support

Med stöd av:

SSEBL
Kontakt
  • OptiQueue Nordics AB
  • Drottninggatan 78
  • 111 36 Stockholm
  • Org. nr. 559286–3251
  • hello@dibz.se

All rights reserved. © OptiQueue Nordics AB