Jag kan inte lägga till mitt kort

Om en betalning misslyckas ber vi dig att först dubbelkolla följande innan du kontaktar oss:

  1. Kontrollera kontosaldo
    Se till att det finns tillräckligt med pengar på kontot.

  2. Kontakta din kortutgivare eller bank
    Det kan finnas en begränsning eller ett tillfälligt problem med ditt kort som din bank kan hjälpa dig med.

  3. Kontakta kortleverantören
    Om du använder Mastercard eller Visa kan du även kontakta dem för att säkerställa att kortet fungerar som det ska.

  4. Testa ett annat kort
    Prova med ett annat kort om du har möjlighet.

Vilka kort stöds?

Vi använder Adyen som betalningslösning och den stödjer följande korttyper:

  • Visa

  • Mastercard

  • American Express

  • Diners Club

  • Discover

  • JCB

  • UnionPay

Om ditt kort inte finns med på listan kan det tyvärr inte användas direkt i vår betalningslösning.

Använd Klarna som alternativ

Om ditt kort inte fungerar eller inte stöds, kan du istället välja Klarna som betalningsmetod. Klarna ger dig flera alternativ för att genomföra din betalning, såsom faktura eller direktbetalning.

Om betalningen fortfarande inte går igenom efter att ha testat dessa åtgärder, skicka

gärna ett mejl till oss så hjälper vi dig vidare.

Har du några frågor? Kontakta oss i chatten så hjälper vi dig där!

Support

Med stöd av:

SSEBL
Kontakt
  • OptiQueue Nordics AB
  • Drottninggatan 78
  • 111 36 Stockholm
  • Org. nr. 559286–3251
  • hello@dibz.se

All rights reserved. © OptiQueue Nordics AB