Hur gör jag om jag ändrat lösenord hos en kö?

Om du har ändrat lösenordet till ditt konto hos en bostadskö behöver du återställa det för att Dibz ska kunna fortsätta hantera din köplats. Följ dessa steg:

  1. Logga in på bostadsköns webbplats
    Besök webbplatsen för den aktuella bostadskön och logga in.

  2. Återställ lösenordet till Dibz-lösenordet
    Gå till "Mina köer" i ditt Dibz-konto och hitta det lösenord som Dibz har försett dig med för just den kön. Ändra lösenordet på bostadsköns webbplats till detta Dibz-lösenord för att säkerställa att vi kan fortsätta uppdatera din köplats automatiskt.

Har du några frågor? Kontakta oss i chatten så hjälper vi dig där!

Support

Med stöd av:

SSEBL
Kontakt
  • OptiQueue Nordics AB
  • Drottninggatan 78
  • 111 36 Stockholm
  • Org. nr. 559286–3251
  • hello@dibz.se

All rights reserved. © OptiQueue Nordics AB